Happy (almost) halloween !

halloween

Happy halloween ! Oke, het is morgen pas, maar daarom niet minder leuk om je huis te versieren met halloween/11 november spulletjes. Daarom heb ik weer een inspirerende collage gemaakt met herfst en halloween spullen. Heerlijk geurende kaarsen met geuren als: pumpkin caramel latte en pumpkin apple. Heerlijk. En gave skulls, de zwarte is een kaars en de gouden is ter decoratie. Ik zou zo’n gouden skull trouwens gewoon het hele jaar door in mijn huis laten staan, echt gaaf. En natuurlijk mijn uitgesneden pompoen ! Klik hier voor mijn post van vorig jaar, de DIY voor pompoen uitsnijden. En natuurlijk wat heerlijke kussens op de bank om in weg te zakken. Hoe leuk is het ronde uiltje.

Hebben jullie halloween plannen? of hebben jullie afgelopen weekend al een leuk feestje gehad?

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “Happy (almost) halloween !”

  1. Mooie collage! Ik hou van die warme kleurtjes, dat oranje, rood en bruin. Ik heb zelf geen Halloween plannen, zelfs een pompoen uithollen zal er dit jaar niet van komen.
    Ik heb je trouwens getagd in mijn stukje van gisteren. :-)

    Like

    1. Ik heb het gelezen, wat leuk ! En jammer dat je geen pompoen maakt dit jaar, ik ga er een maken voor 11 november, dat vinden de kleintjes altijd leuk als ze aan de deur komen zingen.

      Like

Plaats een reactie