Sint knutsels en versieren

Voor de kleintjes onder ons zijn deze dagen best spannend, en ook soms wel vermoeiend. Eerst Sint Maarten, dan de Sint in het land, al die spanning! En vervolgens thanksgiving, kerst én oud en nieuw.

Omdat het overal in de winkels en scholen meestal al erg veel versierd is probeer ik het thuis wat rustig te houden. Ik heb zelf boekenplanken voor de kids geknutseld van dienbladen van action. En dat is altijd de plek die versierd word per thema/seizoen. Ik heb er wat raamstickers van Sint bij geplakt, een pieten mutsje, lichtjes en natuurlijk leuke boekjes over sinterklaas.


Beneden hebben we alleen de silhouet lamp (DIY hier, klik!), en mijn zelf gehaakte sintje en pietje staan. O en op de lightbox ‘welkom sint’ hij moet natuurlijk wel weten waar hij de cadeautjes af kan leveren ;)

Als je zelf niet te veel van versiersels en toeters en bellen in je huis houd, maar het toch gezellig wilt decoreren voor je kids kan je ook een mooi kinderboek neerzetten. Blijft elk jaar leuk om (voor) te lezen, en is subtiel.

Binnenkort heb ik een hele leuke knutsel voor jullie, met spullen die je (waarschijnlijk) in huis hebt, tot dan!

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

