Silhouet lamp


Ik zag ergens een mooie hout uitsnede met een lampje er achter. Ik dacht bij mezelf, zo mooi kan ik zelf het hout niet snijden. Maar karton wel!

Deze hele silhouet lamp heb ik gemaakt van een lijst en lampjes van de action (alles had ik al in huis), en gerecycled karton. Op Google heb ik een plaatje opgezocht bij het thema wat ik wou (dit geval Sint Maarten). Ik heb op een stuk oud karton de lijst overgetrokken, en daarin mijn tekening gemaakt en uitgesneden (let goed op wat je snijd!) en in de lijst gezet. Ik heb er wat crêpe papier achter gedaaan, maar ik denk dat vloeipapier mooier is. Maar he, werk met wat je in huis heb toch?

Mijn dochter vond hem helemaal te gek, en dacht dat ik hem gekocht had (lieverd). Nu wil ze er ook een van sint, kerst, oud & nieuw, pasen, zomer… etc. Je hoort het, ik kan aan de slag!

Tot de volgende keer!

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

