Hello… ?

Hallo lieve lezers en lezeressen!

Dat is even lang geleden, langer dan een jaar, Maar in dat jaar is ook heel veel gebeurd. Mijn schoonmoeder is overleden, we zijn verhuist, nog een lieve baby er bij gekregen en nu komt de rust pas weer een beetje. Heb ik nog lezers na zo’n lange pauze? of zijn jullie allemaal verdwenen :( ? nee toch..

Nu wil ik mijn blog wel weer oppakken, maar af en toen misschien ook ‘mama’ artikelen of DIY’s maken, heb ik ook lezeressen (of lezers) die dat leuk vinden?

Sowieso big thumbs up als je me nog volgt, en als je dat nog doet zou ik het heeeeeel leuk vinden als je een berichtje achterlaat! Met misschien wel een idee voor een volgende blogpost, of gewoon een hallo :)

-xx-

 

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “Hello… ?”

Geef een reactie

