Fashion love: Zoe Hart

Hart of dixie fashion

Misschien hebben jullie de serie hart of dixie wel eens gezien, ik geloof dat het in Nederland als ‘dokter hart’ op ned 5 word/werd uitgezonden. Maar op de Amerikaanse Netflix staan alle 3 de seizoenen er al op, en seizoen 4 is net begonnen op de Amerikaanse tv.

De serie zelf is heel leuk om naar te kijken, maar de style van het hoofdpersonage Zoe Hart (gespeeld door Rachel Bilson) vind ik nog leuker om naar te kijken! Ze is net als ik klein en fijn, en ze is elke aflevering super mooi gestyled. Hip toegankelijk, maar ook netjes en soms met een edge. Vaak mooie (ruim vallende) shorts en een mooi vallend shirt of blouse er op met opvallende oorbellen of een ketting.

Maar het is niet zo gek dat ze zo mooi in de kleding zit, er is natuurlijk een stylist, en op een paar dollar word niet gekeken. Zo zijn sommige shirts en oorbellen (!) die ze aanheeft alleen al $400. Maar inspiratie er vandaan halen kan natuurlijk altijd. Zo heb je hele leuke Pinterest pagina’s waar elke outfit op staat zoals: http://www.pinterest.com/wap8201/my-style-guru-dr-zoe-hart-hartofdixie/ En je hebt ook websites waar ze opzoeken waar het outfit vandaan komt, waar je het kunt kopen, en als het niet meer te koop is waar je een soort gelijk item kunt vinden. Zoals hier: http://wornontv.net/hart-of-dixie/zoe/ Nu vind ik sowieso dat Rachel Bilson zich heel erg leuk kleed, en mooi passend bij haar lengte en figuur.

Ben je net als ik petite, en vind je het soms lastig om je goed te kleden of juiste maten te vinden? Hier wat tips:

528c29f3a75d4946232b78fdfec2df90
Bron: Pinterest

En zo kun je hele leuke outfit ideeën opdoen ! Welk tv personage is favoriet qua fashion voor jou?

Liefs!

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

