Hello there.. !

favorites summer

 

Hallo allemaal !

Het is een tijdje geleden dat ik een blogpost heb gemaakt, een hele tijd zeg maar. Pasen om precies te zijn. Maar ik hou nog steeds heel veel van mijn blog en lezeressen (en lezers) en ook ben ik nog steeds altijd creatief bezig. Maar met een eigen webshop erbij en een baan bij een andere webshop is het toch wel erg druk. En door de drukte vergeet ik vaak foto’s te maken. Dit moet ik weer gaan oppakken, want ik vind het ook super leuk om op mijn blog terug te lezen.

Afijn, ik heb hier een paar favorieten van mijn op dit moment neergezet. De eerste en meteen de meest comfortabele zijn toch wel mijn nieuwe sketchers met memory foam zool. Deze schoenen lopen heerlijk, serieus alsof je op wolkjes loopt zo zacht. Mijn andere favoriet is: edelstenen ! Ze zijn ook prachtig, en als je in mijn webshop kijkt kun je ook zien dat ik ze door mijn sieraden heen verwerk, vooral pyriet. Ook heb ik thuis een paar prachtige grote amethist stenen liggen en verschillende andere, prachtig om naar te kijken.

Een andere favoriet, waar ik ook een DIY van gemaakt heb (komt denk ik binnenkort online) de hangende planten die je bij de supermarkt kunt kopen. Ze zitten meestal in een saaie plastic pot, en deze heb ik heel mooi met touw en schelpen beplakt. En die hangt nu bij de voordeur, pretty! Ik heb trouwens ook een hele leuke DIY gemaakt met glazen potjes beplakken en dan er een lichtje in te doen. Komt ook nog online ! En als laatste de leuke solar lampjes, wie kent ze niet. Bij action of blokker kun je zo veel verschillende leuke lampjes vinden, en ze werken op zonne-energie, super handig, geen geklooi met stekkers of dergelijk.

O en een paar weken terug droeg de mooie fashion blogger FormulaFarah een prachtig MrsGypsy armbandje bij haar outfit! Voor foto’s en de hele blogpost klik hier: http://formulafarah.blogspot.nl/2014/07/outfit-sole-mate-leopards.html#more

Liefs !

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “Hello there.. !”

Geef een reactie

