2 jaar MrsGypsy ! Happy birthday !

20140318-113957.jpg
Jaaa happy birthday to MrsGypsy, vandaag bestaat mijn blog alweer 2 jaar! Het lijkt wel gisteren dat ik mijn eerste blogpost online zette ( een ietwat slechte foto van een leuke gekleurde ‘nails of the day’ ) De laatste tijd blog ik minder, maar ik stop niet! Mijn blog blijft. Ik ben de laatste tijd druk geweest (what’s new) Ik heb vorige week genoten van het heerlijke zonnetje, sommigen mensen hebben zelfs al gebarbecued. Ik heb lekker op mijn balkon van een lekker drankje genoten.

Ook heb ik een nieuw zusje voor mijn dolce gusto (koffiezetapparaat) de tassimo! Echt heerlijk, de koffie is iets sterker en de milka chocolademelk smaakt erg lekker.

Ook staan er een hele hoop nieuwe zomerse armbandjes in de webshop! -> http://www.mrsgypsy.nl en natuurlijk stuk voor stuk met zorg en plezier gemaakt!

20140318-114014.jpg
Tussen alles door heb ik nog een mini DIY gemaakt: mijn tuinstoel kussens. Ik heb ze met de neon textiel stiften van de action een Chevron printje gegeven. Los uit de pols, dus heel organisch, maar het staat super leuk en vrolijk. In die grote blauwe potten staan trouwens frambozen, aalbessen en tayberry (kruising braam en framboos) struikjes, dus dat word smullen van de zomer. Er vanuit gaande dat ze het doen..

En ik heb een nieuwe werkplek! Ik deed eerst alles aan de keukentafel. Maar dat was het niet helemaal want dan kon niemand daar meer eten. Niet zo handig. Dus ik ging op zoek naar een alternatief, en die vond ik op marktplaats! Een heel mooi bureaukastje. Ik heb hem alleen wit geschilderd et voila! Iedereen kan weer aan de keukentafel eten, en ik hard aan het werk.

Liefs!

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

