Gypsy diary #15

20140222-092314.jpg
Oohh wat is het alweer lang geleden dat ik geblogd heb! Sorry ! Ik ben vooral druk bezig met werken zoals ik in een vorige blog post al verteld had.

Aanstaande donderdag begint de Saitee sale weer in ’t Warme Huisje (Dorpsstraat 13, Warmenhuizen) Komt allen!! De eerste 25 kopende klanten krijgen een mega volle goodiebag ( en hij is mega leuk, ik heb er ook wat in gestopt! ) En daarvoor moet natuurlijk ook hoop gemaakt worden. Daarnaast blijf ik ook druk met mijn eigen webshop!

Ik heb een nieuwe theepot lamp gekregen, wat een leuke verrassing was dat. Hij stond al lang op mijn wishlist, en wat staat hij gezellig. En ik was vorige week bij de vomar, en zag een soort mega sinaasappel/grapefruit liggen, een pomelo dus. Een mega citrus vrucht, en lekker! Ik had het nog nooit gezien en dus geproefd, maar dit ga ik vaker kopen, yum! En ik heb nieuwe visite kaartjes laten maken voor de webshop. Deze keer weer bij de Hema, en weer dik tevreden.

20140222-092332.jpg
Ik ben heel druk dus met mijn webshop te vullen, en deze vrolijke oorbellen staan er nu ook in. Heel zomers.

Als je me op instagram volgt weet je dat ik bij de action een bonsai boom kweek setje heb gekocht (€0,89) maar ik denk helaas dat het ondanks mijn goede zorgen niks gaat worden. Jammer. Wie weet probeer ik er nog een, duur zijn ze niet ;-).

Lieve lezers, tot gauw!

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

