Winter beauty

Winter beauty

Het is weer koud ! Af en toe nachtvorst hier en daar. En als je dan s’ochtends vroeg de deur uit moet en je auto in het donker moet krabben is dat geen pretje kan ik me voorstellen. Daarom hier mijn favoriete winter huidverzorgings producten die je dag weer wat beter maken. Als eerste gebruik ik sinds een paar maanden de visa pure. Ik heb hem gekocht nadat ik verschillende reviews online heb gelezen. En ik vind het een heerlijk apparaat! Je hebt verschillende opzet borsteltjes, en ik gebruik nu het borsteltje voor de gevoelige huid. Je huid word er zo ongelofelijk zacht van. De eerste keer bleef ik maar aan m’n gezicht voelen, zo zacht. En je make-up ziet er daarna ook veel egaler en mooier uit, pluspuntje ! Ik gebruik als dagcrème de total effects dagcrème voor gevoelige huid met SPF 15. En sinds in de visa pure gebruik trekt mijn dagcrème veel sneller in.

Als ik droge lippen heb gebruik ik sinds kort de blistex lip relief cream. Sinds een paar maanden kreeg ik af en toe extreem droge lippen, en baby lips hielp niet, de EOS lipbalsem was ook niet voldoende, dus probeerde ik deze, en wonderwaar werkt hij heel goed. Het is een witte crème met een beetje mint erin, en een paar minuten na het aanbrengen voelen je lippen al super zacht en niet meer droog aan. Als je gebarsten lippen hebt en je gebruikt dit product een paar dagen zijn je lippen weer als nieuw. Een aanrader voor deze winter.

En mijn all-time favoriet is kokosnoot olie. Je kunt het overal voor gebruiken. Als crème, lippenbalsem, handcreme, bodyolie, haarolie echt alles. Ik gebruik het meestal in mijn haarpunten als mijn haar wat statisch is door dit koude droge weer. En als nagelriem olie vind ik het ook heerlijk.

En als make-up winter favoriet heb ik highlighter gekozen ! In de winter ziet mijn huid er meestal wat grauwer uit, we zien niet zoveel zon, en het is droog en koud. Om dat grauwe eraf te krijgen gebruik ik highlighter. Je ziet er meteen een stuk stralender uit, met een glow. Op het moment is mijn favo de highlighter van Catrice, heel subtiel, maar heel mooi.

Wat zijn jou favoriete winter producten?

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

