Gypsy diary #14

20140121-140554.jpg
Goedemorgen allemaal lieve lezers ! Alweer diary nr 14 ! De eerste in het nieuwe jaar. De eerste week van het nieuwe jaar ben ik flink ziek geweest, en direct daarna een keelontsteking als bonus. Dus ik heb mijn ziekte dagen voor dit jaar wel gehad ! Ik ben druk aan het werk voor mijn webwinkel, binnenkort komt hij echt online, met hele mooie sieraden erin. En daarvoor moet natuurlijk hard gewerkt worden. Ook ben ik druk aan het werk voor saitee. Dubbele diensten dus, maar wel heel leuk!

De eerste foto is mijn armcandy van vandaag. Daarnaast mijn toverdrankje om snel van keelpijn af te raken. Je neemt: verse munt, salie, citroen, gember, honing, en keelpijn thee (throat comfort van yogi tea) dat een paar keer per dag drinken, en het trekt echt super snel weg. Echt lekker is het niet, maar he, alles voor het goede doel. En mijn (tijdelijke) werkplek, De hele tafel vol met spullen ! Daarna zien jullie een kijkje in mijn woonkamer. Ik ben echt dol op grote kamer bomen/planten, en deze palm is mijn nieuwe aanwinst.

20140121-140607.jpg
Ook heb ik dit leuke kastje een tijdje geleden op de kop getikt, Hij was lelijk donkerbruin en stoffig, binnenkort zien jullie het eindresultaat ! Hij is erg leuk geworden. Ook ben ik bezig met allemaal lampjes te verzamelen om dit soort projecten te maken. Alleen met de spaarlampen van tegenwoordig kun je ze lampen niet meer zo goed leeg krijgen. Hebben jullie daar nog tips voor? Of gewoon een nieuwe oude gloeilamp kopen? En het is overal sale na de feestdagen, deze mooie handschoenen heb ik bij river island gescoord, super koopje, van 40 euro, voor 10 !

Fijne dag allemaal !

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

