Gypsy Diary #13

20131230-103933.jpg
Vandaag iets later dan normaal, mijn diary. De laatste maandag van 2013. Morgen is het alweer oudjaar. Hoe ouder ik word hoe sneller de jaren voorbij lijken te vliegen. Afgelopen weekend ben ik met mijn moeder én oma naar Den Bosch geweest. En het was heel erg leuk! We hebben vooral lekker gegeten, en ik heb oma voor het eerst Starbucks laten proeven, ze vond het lekker!

20131230-103945.jpg
Ook hebben we natuurlijk bij Jan de Groot een échte Bossche bol gegeten. Zoet!! Maar wel erg lekker. De rij stond helemaal tot buiten. Er was ook markt en we zijn ook even in de Sintjans kerk geweest. Echt prachtig. Al met al een geslaagde dag. En vandaag ook een spannende dag, ik moet naar de KVK. Maar daar horen jullie binnenkort uitgebreid verslag van.

Geniet van de laatste dagen van het jaar! Wat zijn jullie plannen met oud en nieuw?

Liefs en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

