Fashion friday: new year’s eve

New years eve

Fashion friday ! Zijn jullie allemaal heelhuids de kerstdagen doorgekomen? Hier hebben we het lekker rustig aan gedaan, en genoten van de rustige vrije dagen. Na kerst is het alweer bijna oud & nieuw! En als je dan een feestje heb is het leuk om wat feestelijks aan te trekken. Nu vind ik pailletten jurkjes en rokjes heel erg mooi, maar om er een andere twist aan te geven heb ik een mooi bewerkt vest gekozen (alles weer van h&m) een leren skinny, en mooie open hoge hakken. Om af te tellen naar het nieuwe jaar een mooi simpel horloge erbij. Een grote hoge knot in, en een mooie clutch. O en een mooie smokey ooglook, plus nude lippen. En klaar !

Hebben jullie een feestje met oud en nieuw?

liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

