Gypsy Diary #12

20131222-225959.jpg
Ja, het internet is weer terug, en ik dus ook . Gisteren hebben we bij mijn moeder thuis de kerstboom opgezet. We hebben echt een mega grote gekocht, hij komt bijna tot aan het plafon, en hij is breed ! Maar hij ruikt heelrijk en we hebben hem dus prachtig versierd. Want morgen is het al kerstavond. Wat gaat het snel he? Afgelopen zaterdag heb ik een bedrijfs kerst uitje gehad,en we kregen een heerlijke high tea, met allemaal verschillende hapjes en mini taartjes en allemaal verschillende soorten thee, helemaal mijn ding. Ik heb dan ook echt genoten! Heerlijk in kerstsfeer allemaal.

20131222-230031.jpg
En toen ik van het weekend boodschappen ging doen zag ik weer bakken vol lychees liggen. Lekker vind ik die. Ze zijn heel gek van buiten en binnen, maar heel lekker fris zoet. Ik eet ze dan ook met bakken tegelijk weg. En ja, dit weekend hebben we oesters gegeten, kijk hoe yukkie het er op de foto uitziet (sorry allemaal ;) ) Ik heb ze eerst gebakken met wat citroen en wat witte wijn, en ze waren echt heel erg lekker ! Ik wil ze ooit ook nog een keer rauw eten, maar daar moet ik de moed nog even voor verzamelen. Bij de AH verkopen ze nu weer alle lekkere excellent dingen, en ik zag deze chocolade bombe staan, en die kon ik natuurlijk niet weigeren. Voor degene die hem willen kopen maar twijfelen, hij is echt overheerlijk, en niet te machtig. Echt een lekker taartje. En de laatste foto is een sneak peek van mijn nieuwe sieraden! Binnenkort volgt meer info. Wat vinden jullie er van?

Alvast een hele fijne kerstavond gewenst allemaal !

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

8 gedachten over “Gypsy Diary #12”

      1. Nee hoor, iedereen kan dat doen. Dit was idd gewoon in de stad bij een restaurant. Veel restaurantjes en thee/koffie zaakjes hebben high tea op het menu.

        Like

Geef een reactie

