DIY embellished gloves

embellished gloves

Leren handschoenen met studs of kettinkjes er aan, ze zijn zo gaaf en hip. En warm natuurlijk. Nu zag ik vorig jaar al verschillende in de winkels liggen, maar wel vanaf 30 euro pas. En niet iedereen heeft zo’n budget. Dus waarom niet zelf maken? Nu kun je bij de action voor een paar euro hele mooie (nep) leren handschoenen kopen. Plak of prik er een paar gave stufs op en klaar ben je al ! Ik raad aan om E6000 lijm te gebruiken, want dan blijven je studs zeker weten zitten.

Ik draag met dit koudere weer altijd handschoenen, ook gewone zwarte. Maar ik wil zelf een mooi paar gaan customizen. Dragen jullie handschoenen/beanies met dit weer?

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

