Gypsy Diary #10

20131201-214614.jpg
Het is december! En ja dan ga ik echt beginnen met mijn huis versieren, voor kerst. Rustig aan dat wel, elke dag een beetje, maar ik vind het heel leuk om te doen. Hierboven zie je mijn nieuwe Saitee armcandy! Hoe leuk is het gewoven armbandje. En daarnaast mijn nieuwe favoriete ketting van de Primark.

En ja lady’s and gents. De onderste foto is het haar van mijn man. En het stond hem prachtig, maar we hebben besloten dat we alles er af gaan halen, en het aan een stichting doneren die er pruiken van maakt voor kinderen met kanker. Zo gezegd zo gedaan, hij heeft weer een fris kort koppie, en het haar gaat gedoneerd worden. Hij heeft het ongeveer 4 jaar laten groeien voordat het zo lang was (jaloers!) en hij heeft ook nog eens dik haar (dubbel jaloers!) En ook nog eens flink slag in zijn haar (driedubbel jaloers!!) Maar zo’n kort koppie staat hem nu ook weer mooi, en het was natuurlijk voor een goed doel.

20131201-214806.jpg
En hierboven zien jullie mijn thanksgiving eten! En we hebben enorm gesmuld. Ik had zalm gemaakt, met krieltjes en guacamole. En tomaatjes met gesmolten kaas van de grill. Ook heerlijke drankjes met een bevroren aardbei had ik erbij gedaan. En als toetje warme appeltaart en een lekkere koffie. Zoals ik al zei overheerlijk! Hebben jullie thanksgiving gevierd? Of doen jullie er niet aan? Ik ken niet veel mensen in Nederland die het vieren.

O en erg dat Paul Walker en zijn vriend zijn omgekomen bij een car crash he? Ik dacht eerst dat het een zieke grap was, maar helaas. Ik was echt wel een groot Paul Walker fan.

Count your blessings.

Liefs,
Acia

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

