DIY necklace storage

20131126-203230.jpg
Jaaa vandaag weer een echte DIY, niet een hele moeilijke, maar wel een handige! Als ik me aankleed vind ik het altijd fijn om ook meteen mijn accessoires te kunnen zien, en nu heb ik een goede opberg plek voor mijn armbandjes etc, maar voor mijn grotere (statement) kettingen niet. Dus ik dacht waarom niet aan de binnenkant van mijn kastdeur ? Dan zie ik meteen wat ik heb, en dan draag ik het ook veel vaker.

Hoe hang je ze op?
Ik heb eerst mijn kast deur gemeten, en vervolgens om de 6 centimeter een schroefje in de kastdeur geboord. Niet te diep, want hij moet er natuurlijk niet aan de buitenkant weer uitkomen. Ik heb per ketting 2 haakjes in gebruik omdat statement kettingen groter en wijder zijn, en op die manier hangen ze mooier. Let wel op dat als je dit ook gaat doen, dat je genoeg ruimte heb bij de kastdeuren. Dus niet dat je kettingen geplet worden of dat je deuren niet meer dicht gaan.

En eigenlijk wil ik de schroeven ook nog mooi wit verven, zoals de rest van de kast, zodat het echt een geheel word. Je kunt natuurlijk ook mooie schroeven of haakjes hiervoor kopen, dan is het extra fancy. Je zou het ook met spijkers kunnen doen, maar ik vind schroeven wat steviger.

Hoe berg jij je statement kettingen op?

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “DIY necklace storage”

Geef een reactie

