Gypsy Diary #9

20131124-210931.jpg
Goedemorgen allemaal ! Ik heb best een bezig weekje gehad. Afgelopen weekend ben ik naar de primark in Zaandam geweest, en zoals je kunt zien ben ik wel geslaagd. Shoplog binnenkort? Of een OOTD? Ik heb ook hard gewerkt vorige week, Saitee had een speciale shopping night, en daarvoor moesten natuurlijk genoeg armbandjes op voorraad zijn! En kijk mijn mooie vintage schelp vol armbandjes! Eerst wou ik het als zeepbakje gebruiken, maar nu staat hij mooi op mijn nachtkastje te pronken, veel leuker. En ik begin mijn dag vaak met een latte macchiato of cappuccino, echt heerlijk.

20131124-211008.jpg
Vorige week ben ik ook even weer op de volkstuin van mijn opa geweest, er moesten wat zware dingen verplaatst worden, en ik heb hem daarmee even geholpen. Dit rode kool blad lag zo mooi gevuld met regenwater in de modder, dat ik er wel een foto van moest maken. Vroeger dronken de mensen zo het regenwater op. Kunnen wij ons nu niets bij voorstellen. Om van regenwater maar weer even naar kerst om te schakelen, hoe leuk zijn deze kerst kopjes. En ik heb ze (heel apart) bij yves rocher besteld. En mijn dag is natuurlijk niet compleet zonder een koffie of chai latte of chocolademelk. Hier had ik een chocochino, mét marshmallows er in, lekker! En gisteravond spotte ik deze mooie lucht. Ik was eigenlijk net te laat met een foto maken, en in het echt was hij vele malen mooier.

Hoe was jou week?

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “Gypsy Diary #9”

Geef een reactie

