DIY state pillow

DIY state pillow

Deze gave kussens kwam ik op pinterest tegen en een tijd geleden wilde ik deze gaan maken. Nu met mijn nieuwe huis word het echt hoog tijd dat ik dat ga doen.

Jullie weten misschien wel dat ik ook ‘state’ kettingen heb gemaakt. Niet? klik dan hier! Goed ik ben dus gek op kaarten, staten en de omtrek daarvan. Hoe gaaf is het dan om 2 mooie kussens op je bank te maken met je twee favoriete staten? Of misschien wel de omtrek van jou favoriete land waar je op vakantie bent geweest. Zelf wil ik een dekbed overtrek set gaan maken met een paar van deze staten erop. Een werkje, en de foto’s krijgen jullie zeker te zien.

But how?
Je hebt nodig: een kussensloop die jij wilt gaan gebruiken (ook kun je een leuk shirt maken op deze manier), textiel stiften. Die kun je bij action, ikea en waarschijnlijke vele andere hobby winkels kopen. Een strijkbout. Die gebruik je als je klaar ben, om over je getekende staat heen te gaan, zodat hij ook in de was er mooi op blijft zitten. Lees van te voren wel even de gebruiksaanwijzing van je textiel stiften, misschien werken de jouwe anders. En natuurlijk een voorbeeld van de staat of het land wat je wilt gaan tekenen. Je kunt hem uitprinten, maar ik teken hem zelf gewoon na. Eerst op papier en dan in het echt.

Eigenlijk heel simpel, maar heel leuk om te doen !

Fijne dag.

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

