Fashion friday: FAKE furrr

fake fur

We love fake fur. Tenminste ik. En zeker goed gecombineerd. Vandaag dus mijn liefde voor een mooi fake fur jasje. Ik vind het er zo leuk uit zien lekker wollig en warm, en het geeft net dat beetje extra. Tegenwoordig zie je ze steeds vaker in de winkels hangen, terwijl het vorig jaar nog zachtjes in opkomst was.

fake fur combi

Zo zou ik het dus (vaak) combineren. Een mooie skinny jeans erbij, mooie maar niet te hoge hakjes. En nu we het toch over fashion hebben, wie heeft er gisteren wat van de Isabel Marant voor h&m collecie gescoord !? Ik kon helaas niks meer kopen, de website deed het tot de middag niet, en daarna waren mijn favoriete items weg. Zoals deze sjaal, super leuk met fringe. Maar wie weet, soms krijgen ze nog wat.

Ben jij al in het bezit van een fake fur?

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

