Gypsy diary #6

20131103-203823.jpg
Goedemorgen allemaal ! Wat een weekend he? En wat een storm! Gelukkig is het nu weer wat rustiger, maar overal lagen omgewaaide bomen en afgebroken takken. Hebben jullie stormschade gehad? Bij mijn in de achtertuin is een boom omgewaaid, dus die moet helaas verwijderd worden.

Tegenwoordig begin ik mijn dag meestal met een lekkere dolce gusto koffie, dat ik dat ding niet eerder ontdekt heb. En mijn moeder kwam thuis met baby bananen, hoe schattig zijn ze? In het echt zijn ze nog kleiner. En ik ging op pad na de storm, en zag dit in het pad, ik vond het wel op engelen vleugels lijken. Hoe apart.. En dan deze roos midden op het pad, helemaal verwaaid en nat, maar toch een beetje bloeien. De wonderen van de natuur!

20131103-204132.jpg
Dit was bij mij in het park, overal losse takken en bomen. En natuurlijk heb ik wat mooie takken meegenomen voor een DIY. En de onderste rechtste foto is van mijn nieuwe kamerplant/boom. Weet iemand wat voor plant dit is? Er zat geen kaartje bij of niks, dus ik weet niet helemaal hoe ik hem moet verzorgen.

Fijne dag iedereen!

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “Gypsy diary #6”

Geef een reactie

