Fashion friday: Winter coats

fall coats

De herfst is hier en de winter ligt om de hoek. Vorige keer schreef ik over fall boots. En nu is het de beurt aan jassen en lekkere vesten! Benieuwd wat mijn favorieten zijn? Ik vind het altijd lastig om een goede winterjas te scoren. Hij moet warm zijn en mooi zitten. En ik vind het belangrijk dat je er ook een dikke trui onder aan kan zonder dat je er dan als een Michelin mannetje uitziet. Lastige opgave als je het mij vraagt. Ik heb zelf nu een super leuk ‘winter’ jasje, maar die is zo getailleerd, als ik er een dikke trui onder draag barsen de knoopjes open, niet echt handig dus. Nu was ik laatst bij de Esprit en zag ik hele gave vesten en jasjes hangen. En dan bedoel ik ook echt warme jassen met wol.

Hierboven heb ik een selectie gemaakt van mijn meest favoriete Esprit jassen en vesten voor deze winter. En die ook nog eens heerlijk comfortabel zitten ! De twee bovenste zijn heerlijke vesten, van wol dus echt voor de koudere dagen, en hoe gaaf zou dat rode vest staan bij een leren skinny jeans en een paar enkellaarsjes, gaaf! De zwart witte net zo, en die zou ik ook kunnen combineren op een lichte skinny spijkerbroek. Thuis uggs er bij aan (of andere lekkere sloffen) en zeg maar dag tegen de kou!

De jasjes die ik heb gekozen zijn echt het model wat ik altijd uit kies. Een langere jas tot over de billen en het liefst een beetje getailleerd. De grijze vind ik heel mooi door het rits detail. En de bruine jas vind ik mooi met het nep bont kraagje en er zitten lekkere zakken in. Ook erg fijn in een winterjas vind ik, om je handen in te verstoppen met de kou!

Wat is jou favoriet? Of heb jij je perfecte winterjas al?

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “Fashion friday: Winter coats”

  1. Die rode is mijn favoriet!
    Ik heb zelf momenteel een gele jas met een speciale kraag en voor als het kouder wordt, heb ik een langere rode met zwarte knopen. Beide met een ceintuur in de middel, want ik heb mijn jassen toch ook wel graag mooi getailleerd.

    Like

Geef een reactie

