Gypsy diary #4

20131020-195829.jpg
Het weekend is alweer voorbij, wat gaat het af en toe toch ook snel he? Zoals sommigen van jullie wel weten was ik vorige week jarig, en ik heb een dolce gusto koffie machine gekregen! Ik kan je vertellen dat ik thuis nog nooit zulke lekkere koffie, chocolademelk en chai lattes heb gedronken. Ik wist wel dat een dolce gusto verschillende smaakjes koffie kon maken en dat het wel oke was, maar nadat ik verschillende smaakjes zelf heb geproefd ben helemaal om. Mijn favorieten van nu zijn de chai tea latte, chocochinno, en latte machhiato. O en op de reclame foto’s ziet het er meestal mooier uit dan in het echt, maar met de dolce gutso word het net als in de reclame (of een restaurant) zie de bovenstaande foto’s. Ook had ik voor mijn verjaardag zelf cupcakes gebakken, met frambozen er in, en een aardbei bovenop, yummie !

20131020-195906.jpg
En ik heb mijn little hotties (zie vorige artikel) in m’n nieuwe huis gebrand, en het rook zooo lekker ! echt. En te bedenken dat ik nog maar 2 combinaties geprobeerd heb. Ook heb ik op een rommelmarkt hier in de buurt een bloemenpers op de kop getikt, en daar heb ik nu mooie bladeren in voor een herfst DIY, so stay tuned. En de onderse twee zijn uiteraard weer foto’s van het lekkers wat ik onder andere afgelopen week heb gehad.

Fijne maandag allemaal !

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

3 gedachten over “Gypsy diary #4”

Geef een reactie

