For the home: home scents

Home scents

Een tijdje geleden heb ik een review over deze super vrolijke gekleurde geurende blokjes beloofd. Maar door de drukte kwam het er steeds niet van, maar vandaag is de dag! Benieuwd wat ik er van vind?

20131017-184030.jpg
Ik liep de winkel in en ik werd naar deze vrolijke heerlijk ruikende bak met de zogeheten little hotties getrokken. Al die vrolijke kleurtje, sommige met glitters, sterretjes, bloempjes, rondjes echt van alles !

Als je bekend bent met soy scents of andere smelt blokjes voor in olie brandertjes dan weet je wat dit is. Ben je er niet bekend mee, dan zal ik het even uitleggen: elk blokje en kleurtje is een ander geurtje, die je in een (olie) brandertje doet. Je doet het vlammetje aan en de blokjes smelten, en de geuren komen vrij, heerlijk ! Het super leuke van deze geurtjes is, dat je ze kunt mixen tot je eigen geur, hoe cool? En ze allemaal hele leuke namen als: surf’s up en morning coffee. Klinkt goed toch?

20131017-184307.jpg
Hierboven zie je op de foto de ‘menu kaart’ met alle geuren en daaronder een receptje voor verschillende frisse geur mixjes. Als je een doosje little hotties koopt krijg je er een recepten boekje met verschillende te mixen geuren bij, heel erg leuk om te doen. Nu ik een nieuw huis heb is het extra leuk om dit soort dingetjes te doen vind ik. Wil je het hele boekje met receptjes en geurtjes even bekijken? klik dan even hier! Daar kun je het wat duidelijker bekijken dan op de foto. O, en ze zijn handgemaakt, en tegen dieren testen. En ze gebruiken zo veel mogelijk natuurlijke ingrediënten, en essentiële oliën. Grote plus vind ik. Als je meer over dit merk wilt weten kijk dan even op: http://bombcosmetics.co.uk daar kun je alle producten vinden. En als je het even googled vind je ook Nederlandse webshops die de little hotties verkopen, yummieee!

En nu mixen maar met al dat lekkers!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “For the home: home scents”

Geef een reactie

