Keep calm because I’m the birthday girl !

birthday girl

Ja lieve lezers het is weer die ene dag in het jaar dat ik jarig ben ! En ja wat doe je op je verjaardag? taartjes en macarons eten, en natuurlijk thee drinken! Normaal weet ik niet goed wat ik voor mij verjaardag moet vragen, maar dit jaar weet ik genoeg. Dat komt natuurlijk omdat we een nieuw huisje hebben, en ik 101 nieuwe ideeën heb. En een theebloem zoals hierboven, hoe gaaf is dat !

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

5 gedachten over “Keep calm because I’m the birthday girl !”

Geef een reactie

