Gypsy diary #3 + pretty pictures

20131013-112912.jpg
Ja ik kan het dan eindelijk zeggen, we gaan verhuizen! We hebben een mooi appartement gevonden en deze week hebben we de sleutel gekregen. Maar er moet het een en ander aan gebeuren. Er zaten bordeaux rood/bruine muren in, en dat is niet helemaal mijn ding. Verven dus! Hierboven zie je een test stukje wat ik geverfd heb om te kijken hoe snel het dekt. Maar daar moet zeker nog wel 1 à 2 laagjes verf overheen. Ook heb ik super gave eetkamer stoelen op de kop getikt bij de kringloop! Helemaal de goede kleur. Ze moeten alleen schoongemaakt, en ik schuur ze hier en daar wat op voor een vintage look. Ook ga ik er nieuwe bekleding op doen, want wat er nu op zit.. ik heb er geen woorden voor ;) En een foto van de tafel die ik geschuurd had, hij is wit, maar als je hem in het echt ziet, schijnen de houtnerven er heel mooi doorheen, heel gaaf.

20131013-113645.jpg
En pretty fall pictures ! Mooie dauwdruppels, spinnenwebben en een mega spin! Kijk wat een dikkerd. Hij zat later een vlieg te verorberen. obese spin :p

Fijne maandag allemaal !

Liefs,
Acia

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

6 gedachten over “Gypsy diary #3 + pretty pictures”

Geef een reactie

