Fashion friday: fall boots

Fall boots

Fashion friday ! En ja met dit weer hebben we lekker warme waterdichte en comfy schoenen nodig. Ik heb mijn favorieten op een rijtje gezet.

De meeste van de bovenstaande schoenen heb ik zelf ook, behalve de bruine laarsjes onderaan. Maar die staan wel op mijn wishlist. Ik heb (linksboven) combat boots van de h&m in een donkerbruine kleur, ze zitten super lekker en ze gaan makkelijk aan en uit. Ik spuit mijn schoenen altijd in met een waterafstotende spray. Meestal koop ik die bij Van Haren of de Albert Heijn. En als het dan weer regenachtig word spuit ik al mijn schoenen even in, en dat doe ik meestal om de 2 maanden tot het weer beter weer word. Lees wanneer die ene maand zomer in Nederland begint ;)

Ook heb ik supertrash regenlaarzen. Die draag ik meestal als het echt druipt van de regen, of als ik naar het bos ga. Ook mijn timberland boots draag ik vaak. Op de foto hierboven zien ze er een beetje vaag uit (linksonder) maar ik het echt zijn ze heel leuk. Ik draag ze meestal losjes en de bovenste flapjes omgeslagen naar beneden.

En als laatste de bovenste schoenen, die heb ik in het bruin. Ze blijven favoriet, ook deze herfst winter. Ze zitten lekker en maken je outfit net even wat stoerder.

Wat zijn jullie favoriete herfst/winter schoenen?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “Fashion friday: fall boots”

Geef een reactie

