Gypsy diary #2

20131006-191954.jpg
Vandaag geen NOTD, want ik heb een hele drukke werk en klus week gehad, dus mijn nagels waren nu direct niet het mooiste plaatje. Wat wel een prachtig plaatje is zijn de bovenste 2 foto’s genomen op de saitee sale! Misschien weten jullie wel dat ik daar werk, en vlak voor de sale was het lekker druk met heeel veel armbandjes maken. De sale was een succes! En wat een plaatjes he, al die mooie armbandjes zo bij elkaar, ik word er vaak hebberig van, zoveel moois bij elkaar! En er was natuurlijk nog veel meer, kettingen, hangers etc. Super leuk.

En ja op de onderste foto ben ik druk met de schuurmachine in de weer om een tafel op te knappen. Dit is echt een zware schuurmachine, dus spierpijn vergezeld mij deze dagen. Misschien toch eens naar zo’n klein schuur ‘muisje’ kijken die ze bij eigen huis in puin altijd gebruiken. Maar het resultaat mag er wezen, binnenkort een foto als de tafel af is! En ik kwam deze paddestoelen tegen onderweg naar de kringloop, echt leuk om de natuur weer zo zien te veranderen.

20131006-192017.jpg
Kennen jullie het thee merk Mr. Jones al? Die hebben echt heerlijke thee’s. Mijn favoriet op het moment is de rozen thee. Echt heerlijk! En niet zoet ofzo. En ja omdat het toch weer pepernoten tijd word was dit deze week mijn ontbijt. Nu we het toch over thee hebben, de calming blend van de english tea shop is ook overheerlijk. Ja ik ben echt een thee liefhebber. En ik heb dan ook een heel keukenkastje vol met alleen maar soorten thee.

Ik zag trouwens dit kaptafeltje bij gamma staan, hoe schattig! Echt heel leuk vind ik hem. En als laatste smoothie met verse sinaasappels, that’s how we roll ;)

Fijne maandag iedereen!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

