DIY box ball

geo box diy

Dit super schattige doosje kwam ik op pinterest tegen, en die is super handig voor mijn knutsel spulletjes, dus aan de slag!

Deze DIY komt van ZU le blog, en daar kun je ook wat duidelijker zien hoe het in elkaar gezet moet worden. Helemaal als je Frans kunt lezen ;) ! Teken het over of print het gewoon zo uit. Super leuk!

Ook leuk om een cadeautje in weg te geven, of hem helemaal in andere kleuren te maken.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “DIY box ball”

Geef een reactie

