NOTD I love nudes

I love nudes

Nude nagels kunnen altijd, ze passen overal bij. en ze staan heel netjes. Zelf draag ik vaak nudes als ik even niet meer weet welke kleur ik moet kiezen.

Ik had een paar dagen terug mijn nagels keurig mooi gelakt met een essence nude glam lakje. Daarna ben ik aan het werk gegaan en ben ik vergeten er foto’s van te maken, en toen ik eindelijk er aan dacht om een foto te maken waren m’n nagels al gechiped etc. aghh! Heel irritant. Maar Hier dan toch mijn favoriete nude lakjes en mijn favoriete nagel verzorging. Ja nog steeds lemony flutter ! Het word tijd dat ik een nieuwe koop, deze heb ik al bijna 2 jaar. En voor de koudere dagen is deze echt fijn.

Wat gebruiken jullie aan hand en nagel verzorging?

Happy monday !

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

