Gypsy Diary #1

20130928-143106.jpg
In de herfst veranderd de natuur weer prachtig, maar ook op elke hoek zit wel een spinnenweb. Goed opletten waar je loopt dus ;). Toen ik mijn laptop in Amsterdam ging ophalen, nam ik ook weer een tarwegras shot. Het is echt een mini beetje maar je krijgt er enorm veel energie van. Maar lekker vind ik het nog niet. Ook heb ik heerlijke perziken en avocado’s gegeten, yum!

20130928-143126.jpg
Ook drink ik elke dag weer een groene smoothie. Wat over is doe ik in een flesje en drink ik de volgende ochtend. Het is gewoon een ‘salad in a cup’ super gezond, en lekker vind ik. Ik heb er ook een filmpje van gemaakt ( je kunt even op m’n YouTube kanaal zoeken naar ‘smoothie’) En ik maakte ook een foto van mijn ketting in het zonlicht, bling bling ! En die super vrolijke tabletjes zijn geurende smeltblokjes, daar komt aankomende week een artikel over!

Fijn weekend allemaal! ❤️

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

3 gedachten over “Gypsy Diary #1”

Geef een reactie

