Fashion Friday: aztec inspired outfit

aztec inspired

Een tijdje geleden had ik een een leuk gekleurd jasje gekocht. Zie mijn fashion tag voor het jasje! En daar zou ik nog een OOTD mee maken.

Maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen, dus heb ik een outfit samengesteld geïnspireerd op het jasje!

Aztec blijf ik leuk vinden. Fel gekleurd of in neutrale kleuren. Ik heb zelfs een keer een aztec nail art gemaakt! Het vest heb ik gevonden bij lushifed.com, een webshop die ik net ontdekt heb. Dit vest wil ik daar gaan bestellen. Hij ziet er heerlijk uit voor de herfst en winter. De ringen zijn zoals gewoonlijk van h&m én een van river island. De broek is ook van h&m. Een leren broek vind ik wel een key piece in je kledingkast. Het maakt je outfit net wat leuker door de andere textuur. En het kan je outfit een beetje edgy maken, leuk ! En dit nudes pallette van h&m heb ik ook, en ik vind hem lekker werken. Lekker subtiel, dus voor een dagelijkse look prima.

TGIF !

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

