DIY pom scarf

diy pom scarf

Vandaag iets nieuws. Ik heb vaak ideeën in mijn hoofd, maar ik kan niet alles uitvoeren, helaas.

En daarom ga ik ook ‘inspirational’ DIY’s posten. Een kant en klare DIY, alleen heb ik hem zelf (nog) niet uitgevoerd. Of voor hele simpele mini DIY’s. Mijn resultaat komt later op de blog of misschien helemaal niet. Maar toch wilde ik jullie mijn vele ideeën niet onthouden. Dus dit word ook een nieuwe manier van DIY’s posten. Leuk?

Ik zie telkens overal van die leuke sjaals met bolletjes eraan. En na even googlen kwam ik er snel achter dat deze van pom Amsterdam waren. Maar natuurlijk sloeg mijn modehartje op hol. Plus mijn DIY hartje. Dus maak ik het zelf. En voor een zachter prijsje. Het enige wat je nodig hebt is: je oude sjaal, schaar, een randje met pompom bolletjes (fournituren winkel, markt, webshop) En naald en draad.

Het is echt heel simpel, je naait (of met strijklijm of textiellijm) de pompom bolletjes aan de buitenkant van je sjaal vast en that’s it ! Natuurlijk zou je je sjaal met nog meer hippe stroken stof kunnen versieren, net wat jij wilt. Dit is een DIY die ik ook echt wel wil gaan doen! Simpel maar wel heel erg leuk.

Fijne woensdag !

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “DIY pom scarf”

Geef een reactie

