Fall is here !

fall is here

Gisteren is dan écht de herfst begonnen! Mijn favoriete seizoen zoals jullie wel weten. En daarom mijn ‘fall essentials’.

In de herfst laat ik de fellere kleurtjes weer wat meer achterwege, en kies ik meestal voor donkerrood, zwarte en grijze tinten. Daarom een mooie dieprode lipstick van mac, ruby woo, of riri woo. Een mooie dieprode kleur met een blauwe ondertoon, zodat je tanden wat witter lijken (plus!) Ook draag ik in de herfst weer bij bijna elk outfit een sjaal. Deze sjaal is van h&m, en ik vind de kleur samenstelling en de print heel erg leuk. Ook heb ik altijd een lippenbalsem bij me. Een tijdje terug heb ik 3 EOS lippenbalsems besteld. Waaronder ook deze rode, summerfruit. En die ruikt heerlijk fris en fruitig. Ik vind zelf de EOS lippenbalsems echt heel erg fijn. Ik heb ook mensen gehoord die hem minder fijn vinden omdat het een ‘laagje’ op je lippen achterlaat? Ik heb hier nog geen last van gehad. En zou ook zeker weer opnieuw deze lippenbalsem kopen. Ook gebruik ik al jaren deze Dr. Hauschka handcréme, dankzij mijn moeder. Ze gaf me er een cadeau. Hij is heel fijn. niet te vettig of overheersend. En helemaal natuurlijk.

Ook kunnen regenlaarzen en handschoenen niet ontbreken in de herfst, aangezien het vaak zal regenen, en koud zal zijn. En daarom drink ik dan ook lekker vaak een warme chocolademelk, of koffie, of chai latte. In de herfst vind ik warme drankjes altijd éxtra lekker, en ook gewoon omdat het zo gezellig is.

Houden jullie van de herfst? of zeg je skip maar weer door naar de zomer.. ;)

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

8 gedachten over “Fall is here !”

Geef een reactie

