Be Creative !

Be creative

Wees creatief! dat is mijn motto. Altijd al. Sinds ik klein ben.

In de kleuterklas was ik al het meest creative meisje, en later kwamen de kinderen ook naar me toe als ze met knutselen iets niet snapte. Dan zette ik het wel even in elkaar. Helaas heb ik later op school toch niet helemaal kunnen volgen wat ik wou. Er werden bij mij op school maar 4 beroeps richtingen aangeboden en dat waren: handel en administratie, beauty, koken, en techniek. En daar moest je het mee doen. Als je daar tussen viel dan moest je maar wat kiezen. En ik heb dus handel en administratie gedaan (bleh, niet mijn ding!) Eigenlijk omdat ik zo creatief ben, had ik een totaal andere school moeten kiezen, en had ik verschillende diploma’s met mijn creativiteit kunnen behalen. Mijn boodschap aan jullie is dus, volg je droom. Ook al is het geen gemakkelijk pad wat je gaat volgen. En is de school bijvoorbeeld 1,5 uur met de trein reizen of dergelijke, doe het! Ik heb echt veel spijt dat ik die keuze niet heb gemaakt. Maar als je omringt word door mensen met dezelfde passie. Al is het werk of school of een bijbaantje, je zult merken dat je dan zult groeien in je vak.

fijn weekend loves!

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “Be Creative !”

  1. Je hebt helemaal gelijk je moet je droom volgen! Hele mooi geschreven! En inderdaad als je iets wilt die moet je er echt voor gaan en als je omringt wordt door mensen met dezelfde passie komt het zeker goed. :)

    Like

Geef een reactie

