Fashion friday: Comfy fall outfit

h&m Fall outfit

Vandaag een fasion edit! Ja het is niet voor niets fashion friday. Vandaag heb ik gekozen voor een comfortabele outfit, geïnspireerd op de ring.

De hele outfit heb ik bij de h&m samengesteld. Waarom? Simpel omdat het budget proof is, en bijna iedereen heeft wel een h&m in de buurt. De ring vind ik zo gaaf en edgy, dat ik in deze oufit alleen voor ringen heb gekozen, en niet voor andere sieraden erbij. De ringen zijn het statement piece.

Daarnaast heb ik voor een comfortabele trui gekozen met een losse fit. Haar mooi in een knot, tas mee. Niet té hoge hakken aan, zodat we de hele dag lekker kunnen lopen. Als nagellak heb ik een wijnrode/paarse kleur gekozen om toch wat kleur in het outfit te brengen. En that’s it!

Dit is echt een outfit die ik aan zou trekken. De tas heb ik zelf ook. Echt een fijne grote tas waar veel in past, en makkelijk mee te nemen is. Er zit ook een schouderband bij. Dat vind ik wel handig, want als mijn tas te zwaar word gebruik ik die bijna altijd.

Vinden jullie zo’n edit leuk? Als jullie nog verzoekjes hebben voor een outfit, laat maar weten. Dan ga ik aan de slag!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “Fashion friday: Comfy fall outfit”

Geef een reactie

