NOTD very autumn

20130915-205041.jpg
Bij dit herfst weer horen ook herfst achtige nagels. Ik heb weer cartrice absolute chinchilly gebruikt, en als accent nagel een gouden lakje van miss sporty.

Over de lakjes van miss sporty ben ik trouwens erg te spreken, dat heb ik geloof ik al eens eerder in een blogpost gezegd, maar ik vind ze erg fijn lakken, en ze drogen redelijk snel, en de kleur is ook erg goed. Je hebt geen 100 laagjes nodig om een mooie kleur te krijgen. heel fijn. En ze zijn geloof ik 1,99. Dat is een lekker budget lakje!

Fijne maandag allemaal !

Liefs,
Acia.

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

3 gedachten over “NOTD very autumn”

Geef een reactie

