Video: OOTD indian summer


Vandaag weer een video! een (na) zomerse outfit of the day!

In dit filmpje heb ik aan:

Shirt: h&m

Rok: Jane Norman

Sieraden: h&m en Saitee

Schoenen: van haren

En ik had nog een riempje om die je niet in het filmpje terug kon zien van primark.

De laatste tijd probeer ik wat meer rokjes te dragen. ik was eerst echt een broeken/shorts meisje. Maar rokjes vind ik nu toch ook wel erg leuk worden. Ik ben nog op zoek naar een bodycon rokje met aztek print (á la Berschka, google maar) maar die heb ik helaas nog niet gevonden. Als jullie een leuke winkel/webshop weten die dat soort rokjes verkopen let me know!

Wat dragen jullie deze dagen? Dat het nog wel warm is maar toch ook weer tegen de herfst aan. Soms is dat wat lastig vind ik, dan weer warm en dan ineens toch weer kouder. Hoe kleed je je daar nou goed op? Ik probeer dan vaak laagjes te dragen, zodat ik bijvoorbeeld, als het wat warmer word mijn vest uit kan doen. Of een sjaaltje om, die ook weer af kan en gemakkelijk in je tas past.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

