NOTD: minty glitter

20130907-183144.jpg
Mijn ‘nails of the day’ van vandaag. Een mint kleurtje, maar wel een iets minder fel mint kleurtje dan normaal.

Ik vond het wel passend voor het najaar. het is een lakje van de h&m van een aantal jaar terug. Hij lakt mega fijn, hij dekt in 1 keer, alleen 1 minpuntje, het nagellak borsteltje is aan het eind uitgewaaierd, dus je moet goed opletten hoe je lakt, want anders zit het op je nagelriemen. Op de foto’s op mijn nagels lijkt hij meer blauw, en in het flesje meer groen. In het echt zit het kleurtje daar een beetje tussenin, maar ik kon het niet goed op de foto krijgen. Op mijn ringvinger heb ik een essence holografisch glitter lakje gebruikt nr: 02 Julia. En als base en topcoat natuurlijk mijn vertrouwde duo: Sally Hansen hard as nails en insta dry. Yay or nay?

Even een vraagje tussendoor, wanneer lezen jullie mijn blog? En dan bedoel ik welk tijdstip? En welk tijdstip vinden jullie fijn als ik wat post. Ik ben nu wat aan het expirimenteren maar ik ben er nog niet helemaal uit. Let me know!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

4 gedachten over “NOTD: minty glitter”

Geef een reactie

