Random things

20130907-181259.jpg
Dit ombre lijstje heb Ik al een tijd geleden gemaakt, eigenlijk bedoeld als week kalender zie hier. Maar daar gebruikte ik hem eigenlijk helemaal niet voor, ik heb mijn hele kalender eigenlijk in mijn telefoon, en verder heb ik ook geen agenda ofzo. Maar het lijstje met het ombre effect

vond ik wel heel leuk, dus heb ik er deze mini droomvanger op gehangen en dat geeft wel een heel leuk effect vind ik. En natuurlijk hangt het boven mijn bed, zodat alle ‘ slechte’ dromen gevangen worden. En zoals jullie gister al hebben kunnen lezen was ik donderdag even naar het strand, en daar heb ik met mijn vriendin genoten van een heerlijk stuk appeltaart.

Daarna heb ik thuis nog wat met sieraden draad lopen expirimenteren, en dit katje, ja het moet een katje voorstellen ;) kwam er uit. Maar ik ga een echte mooie proberen te maken. Dit is nog een prototype. En mijn oorgaatjes zijn wat groter dan de ‘doorsnee gaatjes’ omdat ik een paar jaar geleden nog gestretchte oorlellen had, 10mm. het stond heel leuk, maar ik was het zat. Toen heb ik ze weer terug laten groeien, en dat is aardig gelukt.

En als laatste heb ik 3 vlinder poppen gevonden! ik heb ze nu in een druiven bakje gedaan, en ze mogen niet in de zon, op de toch of vochtig staan. En dan komen er als het goed is echt vlinders uit! Ik hoop het te kunnen filmen als het gebeurd, maar het kan natuurlijk ook gebeuren als ik niet thuis ben. Maar ik houd ze goed in de gaten, en als ze uitgekomen zijn laat ik ze natuurlijk vrij.

Hebben jullie een fijn weekend gehad?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

