My life at the beach

20130906-111557.jpg
Met dat heerlijke weer van donderdag ben ik natuurlijk even naar het strand geweest. en wat was de zonsondergang mooi! we kwamen ongeveer om 8u aan, en net optijd om de prachtige gloeiende oranje bol zon onder te zien gaan.

De zon zakt nu al rond kwart over 8 en tegen 9 uur is het al bijna donker! De lucht was helemaal roze/paars/blauw, echt mooi. Zo jammer dat ik mijn echte camera was vergeten. Er stonden wel heel veel mensen met camera’s foto’s te maken. De zomer is best snel voorbij gegaan, oke we hebben nog 2 weken, maar dan is het toch echt herfst. Ook waren er nog wel best een boel mensen in zee aan het zwemmen. Er was helaas niemand aan het surfen, er waren geen golven, je kon alleen een beetje peddelen. Ik heb deze zomer niet een keer gesurft, zo jammer. Elke keer als het goed weer was kwam er iets tussen. Maar goed, aan de andere kant geeft me dat wel weer de hele herfst/winter om mijn board te verven en customizen.

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

