Fashion friday: how to combine statement necklaces

20130905-133559.jpg
Van de vrijdagen wil ik nu ‘fashion friday’ gaan maken. Nu is ook de New York fashion week begonnen. En ik vind het altijd leuk om sommige shows op YouTube na te kijken, en om ‘behind the scènes’ foto’s van bloggers/YouTubers die er echt bij zijn te zien! Dus op vrijdag een fashion gerelateerde post, met de nieuwste trends, ootd’s, fashion diy’s, etc. Lijkt jullie dat wat?

Statement kettingen zijn eigenlijk niet meer weg te denken uit het modebeeld. Bijna elke kleding/sieraden winkel die je inloopt heeft er wel een paar. En ook ik ben bezig om er een te maken. Hoe dat word? klik hier! En logisch want je maakt je outfit er nét dat beetje specialer mee. Maar je kunt ze natuurlijk ook combineren! Hu, maar een statement ketting is toch al heel wat? jazeker, maar sommingen kunnen elkaar heel mooi complimenteren! leg je kettingen eens voor je meer, en probeer er een paar bij elkaar uit. Soms wil je net een beetje extra, en als je je twee statememt kettingen goed met elkaar combineert staat dat extra fashionable.

Kijk maar op de foto hieronder. Foto 1 heb ik alleen 1 statemtent ketting om, en opzich stond dat wel oké, maar de outfit die ik aanhad kon wel een beetje extra gebruiken.
20130905-133629.jpg
dus probeerde ik er een andere bij, en dat stond verrassend leuk, en bracht meteen mijn hele outfit bij elkaar. Op de foto lijkt het misschien wat veel, maar als je me gewoon zag, stond het écht heel leuk. Mix en matchen jullie ook je sieraden door elkaar totdat het naar je zin is?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

