Video: Favorites #2

Vandaag weer eens een filmpje. Dit keer weer een favorieten filmpje. de vorige was alweer in begin Juni, dus tijd voor een update!


Ook leg ik verderop in het filmpje uit waarom ik nu niet meer elke dag blog, en soms wel eens een dag oversla. Dat gaat allemaal goed komen, geef me even de tijd.

Mijn favorieten van de afgelopen tijd zijn:

* Rimmel true match perfection in 100 ivory.

* Long lasting lippenstift, in knalroze ( op de braderie gekocht. is ook wel in toko’s of Turkse winkels te koop)

* Max mineral blush (aanrader!)

* Sally Hansen hard as nails basecaot.

* Sally Hansen insta dry topcoat.

* Madara elder-flower shimmer body lotion.

* Olaz essentials gezichtsreiniger.

* Amazonian wild lily body fragrance (body shop)

* Thé vert (yves rocher)

* Kokos olie.

En mijn fashion favorieten zijn:

* Supertrash regenlaarzen

* Gekleurd (aztek print) jasje.

En dat waren mijn favorieten ! Wat zijn jullie favorieten van de afgelopen tijd, op beauty/fashion gebied? of compleet iets anders wat jou favoriet is?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

