Statement prunes

20130902-202318.jpg
Ik ben bezig aan een statement ketting. Ik heb al meerdere pogingen gewaagd deze zomer, helaas allemaal ‘mislukt’. Maar deze lijkt te lukken! Maar ik juich nog niet te vroeg. Je weet maar nooit. Soms heb ik er een af en doe ik hem om, en haal ik hem weer helemaal uit elkaar omdat ik dan weer een ander idee heb, zucht. Life of a DIY-er ;)

En kijk nou naar deze mooie schaal vol met (biologische) pruimen. Heerlijk toch. Er is overigens een taart mee gemaakt. Die ook heerlijk was. Over taarten gesproken, ik keek gisteren even naar Jamie Oliver op YouTube (food tube zoals Jamie het noemt) en daar zag ik een leuk filmpje over een heerlijke maar gemakkelijke taart. Wie weet ga ik die binnenkort proberen. Als hij goed lukt doe ik het receptje op de blog! Ik vind Jamie Oliver een van de leukste tv koks. Wie is jullie favoriet?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

