NOTD pink wool

20130826-213516.jpg
Jaa! Daar is die, de fuzzy coat nagellak van Sally Hansen. Ik heb de fuzzy coat alleen als accent gebruikt op 2 nagels. Ik heb een mooie bruine kleur er mee gecombineerd. De fuzzy coat is niet heel dekkend (ook niet helemaal na 3 laagjes) dus heb ik er een dun laagje O.P.I. Pink friday onder gedaan. En daarna 2 à 3 dunne laagjes fuzzy coat. Eerst komt er niet zoveel ‘fuzz’ van je kwastje af, maar als je een paar keer met je kwastje over je nagel gaat komt er al een stuk meer fuzz op.

Ik vind het wel een grappig effect hebben. Maar vooral als accent. Ik denk niet dat ik alle 10 mijn nagels een fuzzy coat zal geven ;). Het heeft een beetje de textuur van een glitterlak, alleen iets zachter. Ik ben benieuwd of deze lak ook zo lastig als een glitterlak te verwijderen is. Als laatste heb ik Sally Hansen insta dry gebruikt en that’s it. Like it?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

