Coffee and tea ?

20130823-220234.jpg
Ohh ik en mijn koffie. Ik heb er een haat liefde verhouding mee. Ik vind het heerlijk, gister had ik een soort vanille latte, maar ik kan zo slecht tegen cafeïne! Als ik na 5 uur s’middags een kop koffie neem, ben ik tot 4 uur s’nachts op. Dat vind ik wel jammer. Maar als ik dan koffie wil, neem ik het meestal in de ochtend. Ook ben ik gek op thee. En ook omdat je dat dag en nacht kunt drinken. Ik heb een keukenkastje helemaal vol allerlei soorten thee. Plus ik heb verse munt in de tuin groeien en citroen melisse. Ik drink het meeste groene thee. Jasmijn thee vind ik het lekkerste ruiken. En bosvruchten thee drink ik als ik niet kan kiezen welke smaak ik wil. En ‘winter glow’ van pickwick vind ik de lekkerste pickwick thee die er is. Als het goed is komt die binnenkort weer in de winkel! drinken jullie vaak thee?

Ook ben ik druk aan het werk (vandaar gister geen blogpost) en ik zag deze armbandjes van il centimetro op I love fashion news en natuurlijk ga ik daar een DIY van maken!

Fijn weekend allemaal ❤ !

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

3 gedachten over “Coffee and tea ?”

  1. Ik drink ook echt het hele jaar door thee! Bosbes/Acai vind ik het lekkerst. En ik drink nu soms ook (na het lezen van jouw blog!) chai latte. Ik denk dat dat een favoriet winterdrankje gaat worden :-)

    Like

Geef een reactie

