Random things

20130815-224213.jpg
Prachtige bloemen van de tuin! Elke dag een prachtige bos vers bloemen op tafel, heerlijk. En daarbij een potje thee. Ik drink eigenlijk nooit frisdrank maar eigenlijk alleen maar thee en water, en heel af en toe een koffie. Groene thee is mijn favoriet. Alleen niet op lege maag want dan word ik er misselijk van, net als vitamine C pillen op lege maag. Hebben jullie daar ook last van ? Ik vind het altijd maar gek.

Ook hadden ze bij een dierenwinkel in Zaandam een heel nest met jonge poesjes, zo lief! Ik heb wel een half uur non stop naar ze gekeken. Ze spelen zo schattig met elkaar. Hebben jullie huisdieren? En als laatste een chocolade donut! Ik eet ze nooit, en daarom was deze best lekker.

TGIF!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

2 gedachten over “Random things”

Geef een reactie

