Triple chocolate chip cookie and stuff

20130814-220853.jpg
Suhi! Een van mijn favoriete maaltijden, echt heerlijk. Vooral met goeie avocado en een pot Chinese groene thee erbij. Ook heb ik nog een super leuk gekleurd jasje gevonden, met beide jasjes ga ik binnenkort een OOTD schieten, ik moet alleen nog een fotograaf zoeken, maar dat moet goed komen. En ik ben ook tussendoor nog druk aan het werk, tussendoor heb ik genoten van een mega triple chocolate chip cookie, lekkur! En deze schattige uil kwam ik tegen in de xenos op een super leuke herfst tafel, zo leuk. Als de herfst er weer is wil ik ook weer zoiets doen.

Happy Thursday !

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

5 gedachten over “Triple chocolate chip cookie and stuff”

Geef een reactie

