My weekend

20130811-215255.jpg
Aahh sorry, weer geen NOTD. Maar dat komt omdat ik alleen blanke lak draag omdat ik nu zo veel aan het werk ben. En dat is niet echt interessant om te zien right?

Dus ik laat jullie een mini verslag van mijn weekend zien! Op zondag besloot ik naar de Primark in Zaandam te gaan, en ik ben goed geslaagd. Ik heb niet veel gekocht gekocht, maar wel echt dingen waar ik wat aan heb, en niet 2 keer draag en weg doe. Ik heb gekocht: 2 riempjes en een paar schoenen. En een tas bij h&m. De schoenen op de foto heb ik niet gekocht, maar ik vond ze wel leuk, ik heb een soort gelijke van bristol. Een soort kiboots. Ik kan een mini shoplog maken als jullie mijn spulletjes willen zien?

Op de terug weg heb ik lekker macarons gekocht met een kop thee. En die heb ik lekker in de stilte coupe opgedronken, en een roze macaron erbij gegeten, mierzoet maar lekker!

En ik heb bieten, appel, wortel, gember sap gedronken. Alles vers van de tuin (behalve de gember) en ik moet er nog wel een beetje aan wennen, maar het is wel lekker, en gezond!

Wat hebben jullie dit weekend gedaan?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Een gedachte over “My weekend”

  1. aaah klinkt als het ideale weekend, ik heb zaterdag gewerkt en gisteren kwam mijn papa om de koffie en heb ik mijn vriezer ontdooit en schoongemaakt. ’s avonds nog even met een boek genoten in de zon en frietjes gegegeten..

    Liefs

    Like

Geef een reactie

