DIY neon lantern

20130808-225834.jpg
Een simpele maar vrolijke DIY! Hé, beter laat dan nooit ;). Ik had nog een oude lantaarn hangen die op zonne energie werkt, super leuk, maar helaas was hij helemaal verkleurd en wazig geworden. Maar ik heb geprobeerd met een spuit verf (van action, neon roze!) hem weer mooi te krijgen, en dat is gelukt!

But how?
Als eerste heb ik het gedeelte waar de zon op moet schijnen om de lamp op de laden afgeplakt. Daarna de lantaarn schoongemaakt (alle prut en stof eraf) en daarna heb ik hem gewoon met de spray verf helemaal ingespoten. En ik heb hem op z’n plek terug gehangen zodat hij goed kon drogen. Daarna heb ik alle tape verwijderd. En hij doet het perfect! En hij ziet er een stuk vrolijker uit. Ditzelfde heb ik met wat oude borgen gedaan die ik anders naar de kringloop had gebracht. En het staat super leuk op de buiten tafel ! Als je ze voor etenswaar zou willen gebruiken zou ik ze nog wel even lakken nadat de kleur verf gedroogd is. Blanke lak heb je ook in spray flessen bij de action. Ik geloof dat de spuitbussen daar allemaal nog geen €3 kosten. En je kunt er een hoop mee verven!

20130808-230754.jpg

TGIF!

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

