Pretty pictures

20130806-225135.jpg
Vandaag een pretty pictures! Helaas geen DIY. Ik ben erg druk met werken, want de nieuwe collectie komt uit etc. Dus de hele maand augustus is erg druk voor mij, en zal ik niet elke week een DIY kunnen plaatsen. Maar dat komt wel weer goed, want ik ben gek op DIY-en! Als jullie nog suggesties hebben hoor ik het graag. En ook de winnaar van de make-up giveway word deze week op de blog bekend gemaakt. Zo, dat waren alle mededelingen voor vandaag.

Ik ben lekker even de natuur ingedoken, en ook ben ik op ons kerkhof geweest, waar dit Maria beeld ook staat. De natuur is nu echt druk, alles bloeit en veel bijen en vlinders fladderen rond !

Genieten jullie van de zomer ?

Liefs,
Acia.

Follow my blog with Bloglovin

Gepubliceerd door

MrsGypsy

Creatief ! Dat ben ik in woord samengevat. Ik kijk naar de nieuwste trends en maak er mijn eigen versie van. Ik ben gek op muziek het strand, tekenen, yoga, bedenken, maken, gadgets, sieraden, fashion, festivals en mama zijn. Ook word ik heel blij van lekkere koffie. Enjoy!

Geef een reactie

